Zakres |
I moduł: Narzędzia e-marketera
- Jak zoptymalizować profil marki na Facebooku. Rzeczy o których musisz pamiętać i o które musisz go wzbogacić.
- „Wiem, że połowa mojej reklamy to wyrzucone pieniądze. Nie wiem tylko, która to połowa” (H. Ford). Jak rozporządzać budżetem reklamowym w online. Jakich zasad należy przestrzegać, żeby efektywność działań marketingu w Internecie była wysoka.
- W jaki sposób zautomatyzować proces wysyłania e-mailingów tak, aby oszczędzać na ich przygotowaniu oraz wysyłce?
- Jak wygenerować wzrost sprzedaży dostosowując na bieżąco swoje działania marketingowe do zachowania użytkowników w internecie?
- Jak dotrzeć do specyficznych klientów w social media: przykłady kampanii marketingowych na: Snapchat, Instagram, Vine, Tinder, WhatsApp?
II moduł: Jak zwiększyć sprzedaż sklepu internetowego?
- Dlaczego klienci rezygnują z dalszych zakupów on – line? Jak ograniczać porzucane koszyki w sklepie internetowym?
- Jak sprawić, aby klient kupował więcej i jednocześnie był bardziej zadowolony z zakupów online?
- Śledzenie użytkownika na WWW
- W jaki sposób zintegrować sklep internetowy z mediami społecznościowymi oraz e-mail marketingiem?
III moduł: Jak znaleźć się na szczycie Google?
- W jaki sposób śledzić efekty swojego linkowania, aby wpłynąć na wyższą pozycję wyników wyszukiwania
- Jakiego rodzaju linki warto mieć na swojej stronie WWW a co działa niekorzystnie?
- Jak współpracować z agencją marketingu on-line i jak ją właściwie rozliczać z pracy?
- Co zrobić kiedy twoja WWW traci w wynikach wyszukiwania?
IV moduł: Neuromarketing
- W jaki sposób zbudować idealny komunikat marketingowy i wpłynąć na decyzje zakupowe klientów?
- Jak skutecznie komunikować ofertę w zależności od grupy docelowej?
- Jak utrzymać pozytywne skojarzenia związane z marką i zwiększyć jej świadomość?
- Jak wywoływać emocje i wspomnienia klientów poprzez działania marketingowe?
V moduł: email marketing
- Jak wzbudzić zaufanie odbiorcy do przekazywanych treści?
- Jakich wskaźników używać do mierzenia zaangażowania czytelników maili?
- Porady i tiki podnoszące skuteczność e-mailingów
- Jak krok po kroku zaprojektować mailingi i newsletter, aby odbiorca zauważył to co najważniejsze?
- Jak sprawić aby mailingi trafiały do skrzynki odbiorczej a nie do SPAM
- Jakich zasad przestrzegać, aby utworzyć skuteczny landing page, który będzie zbierał wartościowe adresy
|