Cel Kurs  pozwala zdobyć wiedzę i praktyczne umiejętności pozyskiwania nowych klientów, a także przedstawia techniki utrzymywania z nim pozytywnych relacji stanowiące klucz do sukcesu firmy. Uczestnicy kursu zapoznają się z procedurami i standardami w zakresie obsługi klienta oraz technikami i narzędziami skutecznej sprzedaży i promocji.
Czas trwania Moduły I - IV trwają po 8 godzin, moduł V – warsztat weekendowy
Wymagania bez szczególnych wymagań
Zakres I moduł: Sprawdzone zasady promocji w firmie
  • Jak minimalnym nakładem kosztów zapewnić sobie większe (i stałe!) zyski?
  • Jak zdobyć klientów, jeśli dopiero zaczynasz działalność?
  • Jak zarobić więcej na dotychczasowych klientach?
  • Które działania promocyjne są skuteczne , a które będą tylko stratą pieniędzy?
  • Plan konkretnych działań dla twojej firmy.
II moduł: Jak zdobyć nowych klientów
  • Jakie formy reklamy działają ?
  • Gdzie znaleźć wykonawcę (np. strony internetowej) i jak rozpoznać czy jest fachowcem. Co należy zawrzeć w umowie? Skąd wziąć materiały do wykonania reklamy (zdjęcia, grafiki, etc.) i ile to kosztuje?
  • Jak stworzyć przekaz reklamowy, który działa? Czego nie robić w reklamie ?
  • Które działania marketingowe są skuteczne, a które będą tylko stratą pieniędzy?
  • Zasady tworzenia skutecznych haseł – jak napisać dobry tekst reklamowy? Jak pisać o swojej firmie?
  • Konstrukcja reklamy: dlaczego jedne reklamy przyciągają wzrok, a inne nie? – jak wywołać efekt „zadzwoń teraz” i jak zmierzyć skuteczność reklamy
III moduł: Jak maksymalizować zyski?
  • Jak sprzedać klientowi więcej produktów/usług?
  • Jak planować działania, aby zarabiać więcej w przeliczeniu na godzinę?
  • Jak sprawić ,aby klient był stałym, a nie „od czasu do czasu?
  • Dodatkowa oferta sprzedaży / usług.
IV moduł: Pierwsza rozmowa z nowym klientami
  • Jak rozmawiać z nowymi klientami przez telefon, aby: zdecydowali się na skorzystanie z oferty, kupili więcej, niż planowali, nie zrezygnowali z przyjścia na zprzyjścia na umówiony termin?
  • Jak zrobić wrażenie eksperta? Jak sprzedawać korzyściami, a nie cechami, jak pokazać, że twoja oferta jest inna/lepsza od innych. Jak nawiązać relację z klientem? Jak zaangażować klienta w zakup?
V moduł: Warsztaty „Relacje z klientem”
  • procedury sprzedaży
  • techniki docierania do potrzeb klienta
  • zasady aktywnego słuchania
  • omówienie motywacji związanych z dokonywaniem zakupu
  • cechy vs korzyści
  • radzenie sobie z obiekcjami i trudnymi pytaniami
  • techniki przekonywania do zakupu
  • mowa ciała, metody zamykania sprzedaży
Dokument wydawany po zakończeniu szkolenia zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne z rozporządzeniem MEN, certyfikat po ukończeniu kursu potwierdzający uczestnictwo w każdym module
Uwagi

Uczestnik tworzy swój indywidualny program szkolenia i uczestniczy tylko w tych modułach, które go interesują.
Szkolenie może być realizowane na zlecenie dla grup zorganizowanych. Zajęcia prowadzone w formie warsztatów

Miejsce szkolenia [tags]

Formularz kontaktowy