Zakres |
I moduł: Sprawdzone zasady promocji w firmie
- Jak minimalnym nakładem kosztów zapewnić sobie większe (i stałe!) zyski?
- Jak zdobyć klientów, jeśli dopiero zaczynasz działalność?
- Jak zarobić więcej na dotychczasowych klientach?
- Które działania promocyjne są skuteczne , a które będą tylko stratą pieniędzy?
- Plan konkretnych działań dla twojej firmy.
II moduł: Jak zdobyć nowych klientów
- Jakie formy reklamy działają ?
- Gdzie znaleźć wykonawcę (np. strony internetowej) i jak rozpoznać czy jest fachowcem. Co należy zawrzeć w umowie? Skąd wziąć materiały do wykonania reklamy (zdjęcia, grafiki, etc.) i ile to kosztuje?
- Jak stworzyć przekaz reklamowy, który działa? Czego nie robić w reklamie ?
- Które działania marketingowe są skuteczne, a które będą tylko stratą pieniędzy?
- Zasady tworzenia skutecznych haseł – jak napisać dobry tekst reklamowy? Jak pisać o swojej firmie?
- Konstrukcja reklamy: dlaczego jedne reklamy przyciągają wzrok, a inne nie? – jak wywołać efekt „zadzwoń teraz” i jak zmierzyć skuteczność reklamy
III moduł: Jak maksymalizować zyski?
- Jak sprzedać klientowi więcej produktów/usług?
- Jak planować działania, aby zarabiać więcej w przeliczeniu na godzinę?
- Jak sprawić ,aby klient był stałym, a nie „od czasu do czasu?
- Dodatkowa oferta sprzedaży / usług.
IV moduł: Pierwsza rozmowa z nowym klientami
- Jak rozmawiać z nowymi klientami przez telefon, aby: zdecydowali się na skorzystanie z oferty, kupili więcej, niż planowali, nie zrezygnowali z przyjścia na zprzyjścia na umówiony termin?
- Jak zrobić wrażenie eksperta? Jak sprzedawać korzyściami, a nie cechami, jak pokazać, że twoja oferta jest inna/lepsza od innych. Jak nawiązać relację z klientem? Jak zaangażować klienta w zakup?
V moduł: Warsztaty „Relacje z klientem”
- procedury sprzedaży
- techniki docierania do potrzeb klienta
- zasady aktywnego słuchania
- omówienie motywacji związanych z dokonywaniem zakupu
- cechy vs korzyści
- radzenie sobie z obiekcjami i trudnymi pytaniami
- techniki przekonywania do zakupu
- mowa ciała, metody zamykania sprzedaży
|